Pereiti prie turinio

Valgymo laikas Valgymo laikas taip pat tiesiogiai nepaveikia kūno kompozicijos. Sustabdyk svorio augimą dažniausiai pasiekiama per savaitę.

Nemokamas mitybos planas Updated: May 7 Dažnai svoris pradedamas mesti su didžiuliu entuziazmu, o praėjus keletai savaičių entuziazmas išblėsta, nes per sunku, ilgai reikia laukti rezultato, tingiu ir t. Jei tikrai nori numesti svorį, turi pakeisti požiūrį į svorio metimą.

Svorio metimas reikalauja nemažai pastangų ir disciplinos. Šiandien pastangos, rytoj rezultatas! Į svorio metimą žiūrėk racionaliai ir pozityviai. Visos dietos svoriui mažinti turi vieną bendrą savybę: sumažinamas suvartojamų kalorijų kiekis.

mesti svorį su achilo sausgysle

Tačiau kalorijų svorio metimo meniu sumažinti per daug. Dieta skirta moterims, kurių fizinis aktyvumas mažas sėdimas darbas ir pasyvus laisvalaikis.

Pizza Club Mirpur - 1 - Delicious foods @ low price 🤤 #shorts #pizza

Tai ne monodieta, kai valgomas vienas maisto produktas, pav. Laikantis kcal dietos geriausiai rinktis mažiau kaloringus, bet daugiau sotumo suteikiančius maisto produktus. Daržovės, vaisiai, kruopos, duona, liesa mėsa ir mažo riebumo pieno produktai suteikia sotumo, bet turi mažai kalorijų.

Nemokamas šabloninis mitybos planas

Per šį laikotarpį organizmas persitvarko, todėl reikia padidinti kalorijų kiekį pagal individualius poreikius. Susirašyk atsakymus ir pasikabink virtuvėje ar kitoje matomoje vietoje. Svorio metimo meniu turėtų būti ne daugiau 4 - 7, jie turi būti labai konkretūs ir aiškūs.

Kasdien juos perskaityk. Vienintelė kliūtis įgyvendinti rytdienos planus yra šiandienos abejonės.

Geros mitybos principai

Užsibrėžk realų tikslą. Visiškai nesvarbu kiek svorio nori numesti, svarbu turėti realius etapus tikslui pasiekti, ypač jei reikia numesti daug svorio. Ir atsimink, ne per vieną dieną svoris užaugo, ne per vieną dieną nukris. Pirmas etapas. Sustabdyk svorio augimą dažniausiai pasiekiama per savaitę.

ar galite numesti svorio menopauzės metu

Antras etapas. Numesk svorį. Realu, kad per savaitę nukristų nuo iki g, o per mėnesį nuo 2 iki 5 kg.

geriausios vaistažolės padėsiančios numesti svorį

Trečias etapas. Kai pasieksi sveiką kūno svorį, užfiksuok rezultatą išlaikyk pasiektą svorį liekninančios palaidinės metus.

Svorio mažinimo taisyklės

Ketvirtas etapas. Išlaikyk pasiektą rezultatą visą gyvenimą. Susidaryk konkretų veiksmų planą tikslui pasiekti.

Avižiniai dribsniai ir viso grūdo produktai Sojos produktai Quinoa Gyvulinės kilmės baltymai — nebūtinybė Išsiversti galima ir be gyvulinės kilmės baltymų. Organizmui nereikia visų esminių amino rūgščių kiekviename valgyje, jam rūpi jų gauti pakankamai per visą dieną.

Ką darysi? Susirašyk veiksmus, kuriuos turi padaryti tikslui pasiekti. Kuo tiksliau surašysi, tuo lengviau bus vykdyti.

nevalgyk greitai sulieknėk

Įpročiai formuojasi 21 dieną, todėl, pavyzdžiui, 21 dieną: 10 min darysiu mankštą kiekvieną rytą; negersiu saldžių gėrimų; maistą gaminsiu pati; tiksliai laikysiuos mitybos plano. Kai praeis 21 diena ir pamatysi rezultatą, nebenorėsi sustoti.

Tinkamos mitybos programa ir meniu per mėnesį svorio metimui, dietų receptų pavyzdžiai

Fiksuok rezultatus. Prieš pradedant savo kelionę į sveikesnį gyvenimą, pasidaryk nuotraukų "prieš", svorio metimo meniu bus smagu sulyginti su nuotraukomis "po".

Kiekvieną dieną sverkis, geriausiai ryte, nevalgius. Jei turi galimybę, pasidaryk kūno masės analizę ir būtinai išsaugok pradinius duomenis. Vieną kartą per savaitę matuok kūno apimtis ir užsirašyk.

Recent Posts

Neperspausk savęs. Kai supranti, kodėl tai darai, matai tikslą ir naudą, svorio metimas nustoja būti kančia. Pagirk ir apdovanok save, bet ne maistu, o, pavyzdžiui, kosmetika, rankine ar naujais džinsais. Jei padarysi vieną žingsnį atgal, tai negraužk savęs, o ženk du žingsnius į priekį! Tikėk savo sėkme. Neabejok savim, per didelius rūbus išmesk.

10 būdų kaip numesti šlaunų riebalus

Nesižvalgyk atgal, nes kelio atgal nėra. Tikslą lengviau pasieksi su www.

Mitybos planas nemokamai: gidas nuo A iki Z

Atsimink, kad siekti savo tikslo patariant ir palaikant mitybos profesionalui, kuris yra pats nemažai pasiekęs ir žino kaip padėti kitam, žymiai paprasčiau. Kiek sveria tavo problema? Todėl, spręsk problemą, "netempk" jos kaip sunkaus akmens ant savo pečių, nes kuo ji ilgiau ant pečių, tuo tampa sunkesnė.