Pereiti prie turinio

Mes tampame mieguisti ir irzlūs. Šis hormonas taip pat padeda mums sudeginti riebalų perteklių. Panašiai, jie, pavyzdžiui, makaronai pakuotėje, drebulys ir garbanojimas. Tačiau jūs negalite nuolat gerti šių vaistų, ypač moterims, nes jų hormoninis fonas gali būti sutrikdytas katastrofiškai, pablogėti virškinimas ir jų išvaizda įgis būdingus vyriškus bruožus. Jei jums įdomu, kaip greitai mesti svorį, užsibrėžkite realų tikslą, kurį galite pasiekti per ateinančius svorio metimo procesas bengalų kalba, nejausdami streso ar spaudimo.

Planuokite pirmyn Pastaruoju metu turėjote leisti diržui įbrėžti ar du? Tada gali būti laikas suteikti savo valgyti įpročius.

6 dalykai, kuriuos jauni vyrai turėtų žinoti apie maistą, mitybą ir formą

Nesijaudinkite, nors sveikas maistas gali būti skanus ir greitas. Keleto papildomų kilogramų vežimas gali būti nepatogus ir gali apiplėšti jūsų gyvybingumą. Jūsų nugaros atgaivinimas yra puikus sveikatos ir fitneso programos tikslas. Mes paprašėme jaunų vyrų, kodėl jie gali geriau valgyti ar šiek tiek svorio. Dažniausios priežastys buvo pagerinti jų sveikatą ir atrodyti geriau.

kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio

Priešingai, vyrai turi didesnį sėkmės potencialą dėl didesnio raumenų kiekio, palyginti su moterimis. Raumenys yra kūno jėga, šiek tiek panaši į automobilio variklį. Didesnė raumenų masė yra panaši į papildomus cilindrus automobilio variklyje.

kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio

Daugiau raumenų prilygsta didesnėms energijos sąnaudoms REE. Jūsų REE yra lygiavertis automobiliui, kuris yra neveikos. Kai variklis veikia, tačiau automobilis nevažiuoja, jis vis tiek degina degalus.

Ar galite numesti svorio sustabdydami cukrų, Riebalai - kenkėjai

Vyrų aukštesniosios REE tuščiosios eigos reiškia, kad jie degina daugiau kilodžaulių nei moterys, net ir ramiai. Daugiau raumenų taip pat reiškia, kad jų bendros energijos sąnaudos TEE yra didesnės.

Pagalvokite, kiek keturių ratų pavara sunaudojama per savaitę, palyginti su motociklu. Vyrai treniruočių metu, palyginti su moterimis, gali deginti daugiau energijos kilojoulų ar kalorijų.

Ar galite numesti svorio sustabdydami cukrų

Štai keletas dalykų, susijusių su maistu ir kilojoulais, kuriuos verta žinoti. Žinokite, kiek kilojoulų reikia per dieną Peršokti į svarstyklių rinkinį ir patikrinkite savo svorį.

Įrašykite šį skaičių į šią svetainę, kad apskaičiuotumėte savo dienos energijos suvartojimą TEIreikalingą išlaikyti savo svorį. Tai tas pats numeris, kaip ir TEE. Jei bandėte numesti tam tikrą svorį, kasdieninis kilodžaulio tikslas yra mažesnis už tai.

Jei norite per pusę kilogramo per savaitę nukristi, jūsų TEI tikslas būtų kilojaulių mažiau per kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio.

MITYBA - Sveikas Žmogus

Netgi turėdami kilodžaulių per dieną maistui ir gėrimams, pakanka palaipsniui mažinti svorio. Iššūkis yra rasti nuolatinių maisto įpročių pakeitimų, kuriuos galite gyventi.

Žinokite, kiek kilojoulų yra jūsų mėgstamiausiame maiste ir gėrimuose Kai žinosite, kiek kilodžaulių jums reikia, praleiskite šiek tiek laiko dirbdami, iš kur kilojoulai kilę. Jūs tai darote laikydamiesi maisto įrašų.

kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio

Galite pasirinkti maistą ar gėrimą iš programos sąrašo ir nurodyti, kiek. Programa apskaičiuoja kilojoules. Tai padeda, jei žinote, kiek kilodžaulių yra įprastuose maisto produktuose ir gėrimuose. Pavyzdžiui, vidutiniame banane yra apie kJ, o mufinas gali būti bet kur nuo iki kilodžaulių ar daugiau. Žmonės, kurie geriau seka kilojoules, iš pradžių praranda daugiau svorio ir yra geresni laikydami jį ilgą laiką.

kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio

Kilodžaulių per dieną moterys numeta svorio parodo, kiek laiko užtrunka šiems kilojoulams deginti įvairioms veikloms. Pavyzdžiui, mėsainiai turi apie kJ. Norint sudeginti tą daugelį, jums reikia bėgti 52 minutes arba šunį 2 valandas.

Dienos kalorijų suvartojimo formulė. Optimalus kalorijų skaičius moterims

Jei norite sutaupyti laiko treniruoklių salėje, tada verta keisti didelius kilojoule pasirinkimus sveikesnėms žemesnėms kilojoule parinktims.

Nepamirškite madingų mitybų Jei jūsų tikslas yra galiausiai sukurti sveikos mitybos modelius, būkite atokiau nuo madingų mitybų. Australijos dietetikų asociacijos apklausa, kurioje dalyvavo jauni suaugusieji, labiau linkę išbandyti madingą mitybą, lyginant su vyresnio amžiaus žmonėmis.

Nuorodos kopijavimas Ar galite numesti svorio sustabdydami cukrų Kaip Kūno išsekimas nuolat ribojant dietą, vartojant įvairius vaistus figūrai pagerinti, moterys nežino, kad spartinant medžiagų apykaitą svorio metimas daug labiau prisideda prie harmonijos, o rezultato Ar galite numesti svorio sustabdydami cukrų ilgai išliks, laikantis tam tikrų elgesio taisyklių. Kaip pradėti medžiagų apykaitą norint numesti svorio - štai klausimas visiems, pavargusiems savęs klausti riebalų raukšlės šonuose.

Australijos dietetikų asociacija sukūrė kontrolinį sąrašą apie tai, kaip pastebėti kaprizą. Patikrinkite šį ankstesnį pokalbio straipsnį, nes geriausia mityba jums bus, su kuria galėsite gyventi.

Kilokalorijos ir jų teisingas skaičiavimas: kaip išlaikyti sveiką mitybą

Atkreipkite dėmesį į nerimą Jauniems vyrams yra daug nerimą, kai kalbama apie valgymą ir geriamąjį. Nuo alaus su draugais iki tik vienos dešros prie barbie. Pavyzdžiui, nusprendus būti paskirtu vairuotoju, nes žinote, kad valios jėga ištirps alkoholyje. Planuokite pirmyn Iššūkis planuojamas į priekį, ypač dirbant ar studijuojant ilgas valandas ir turint mažai laiko kitiems dalykams.

Kaip pačiam pasirinkti dietą

Triukas yra suplanuoti savo maistą į priekį. Sudarykite savaitės patiekalų sąrašą prieš patekdami į parduotuvę. Sekmadienio vakare atidėti kelias valandas, virkite ir paruošite vieną ar du iš jų.

Laikyti talpyklose ir užšaldyti.

Svorio metimo procesas bengalų kalba

Vėliau nuvažiavus į namus ir pavargę, viskas, ką jums reikia padaryti, yra pašildyti jau paruoštus valgius. Greitas ir paprastas.

Peržiūrėkite mūsų vaizdo įrašą apie tai, kaip padaryti greitus, skanius ir sveikus burritus. Daugiau patarimų ir receptų rasite Sveiko svorio savaitės svetainėje.

Planuokite pirmyn Pastaruoju metu turėjote leisti diržui įbrėžti ar du?

Jei turite sveikatos būklę arba reikia daugiau konkrečių mitybos patarimų, kreipkitės į sveikatos priežiūros specialistą. Populiarios Kategorijos.