Pereiti prie turinio

Sureguliuokite mitybos režimą. Pamoka išlieka viena — neskubėti valgyti ir mėgautis maistu. Taip atsitinka daugumai.

Jūs tai padarėte!

10 lieknėjimo mitų, kuriais liausitės tikėti!

Pastaruosius tris mėnesius sunkiai dirbote tam, kad įgytumėte naujus, sveikesnius įpročius. Kaip pastebėjote, atsikratyti senų įpročių sudėtinga. Nesvarbu ar pasiekėte išsikeltą svorio lieknėjimo patarimams, ar dar turite šiek tiek ties tuo padirbėti — šią savaitę turite atšvęsti.

Bet tai ne pabaiga, tai tik pradžia jūsų naujo ir sveikesnio gyvenimo būdo. Pasiekėte daug, nesidairykite atgal ir negrįžkite prie senų savo įpročių.

Jūsų veiksmai dvyliktą savaitę: Pasižadėjote sau su maistu nesusijusį atlygį, jei įveiksite visas dvylika savaičių.

Lieknėjimo gidas: 12 savaitė

Pirmyn, apdovanokite save — jūs to nusipelnėte! Duokite jiems patarimų.

lieknėjimo patarimams

Ar žinote, kad Tyrimai rodo, kad sutrumpinus sėdėjimo laiką, tai padės jums numesti svorio. Turėtumėte ne tik reguliariai mankštintis, bėgioti ar važiuoti dviračiu, turėtumėte stengtis būti aktyvesni apskritai. Tai reiškia, kad turėtumėte praleisti mažiau laiko priešais televizorių, mažiau naudotis kompiuteriu ir automobiliu trumpoms kelionėms.

Lieknėjimo gidas: 1 savaitė2 savaitė3 savaitė4 savaitė5 savaitė6 savaitė7 lieknėjimo patarimams8 savaitė9 savaitė10 savaitė11 savaitė12 savaitė.

Beveik kiekviena šalis turi savitų tradicinių būdų kaip numesti svorio. Lieknėjimo centras pateikiame jums sąrašą geriausių patarimų ko galima pasimokinti iš kai kurių šalių norint norint sulieknėti.

Iššūkis: nepriaugti svorio Jei pasiekėte sau išsikeltą tikslą — puiku, tačiau viskas tuo nepasibaigia. Svorio valdymas yra ilgalaikis procesas, bet jūs jau įveikėte sudėtingiausią dalį.

Prenumeruok

Mūsų lieknėjimo patarimai taip pat gali padėti jums geriau valdyti savo svorį ir ilguoju periodu. Pateikiame keletą bendrų požymių, kurie padeda sulieknėjusiems žmonėms nepriaugti svorio: Vartokite mažiau kalorijų. Daugelis žmonių, kurie sulieknėjo ir išlaikė optimalų svorį ne trumpiau nei metus ir toliau vartojo mažesnį kalorijų kiekį nei prieš pradėdami lieknėti. Planuokite į priekį. Išlaikykite sveikesnius mitybos įpročius nepaisant pasikeitusios rutinos, savaitgalių ar atostogų.

Planuodami į priekį, mažiau tikėtina, lieknėjimo patarimams paslysite.

10 patarimų, kaip lieknėti be kančių

Valgykite pusryčius. Tyrimai rodo, kad pusryčiai gali padėti žmonėms kontroliuoti svorį.

Imkitės šių mitybos pokyčių jau šiandien, ir iškart pajusite teigiamą poveikį sveikatai, ilgainiui gali sumažėti ir svoris, kūnas taps lieknesnis, pagerės kraujo sudėtis.

Pusryčiai gali padėti išvengti alkio ir nepamatuoto užkandžiavimo vėlesniu dienos metu. Būkite aktyvūs. Tyrimai rodo, kad žmonės, kurie sulieknėjo ir nepriauga svorio, įprastai sportuoja nuo 60 iki 90 minučių per savaitę. Pildykite diagramą. Net ir pasiekę lieknėjimo tikslą — stenkitės ir toliau pildyti kalorijų ir aktyvumo lygio rezultatų žurnalą. Tai padės neišklysti iš kelio.

Sekite mus:

Stebėkite svorį. Reguliariai pasisverkite, pavyzdžiui kartą per savaitę. Reguliarus svėrimasis leis stebėti situaciją ir atlikti korekcijas jei pastebėsite, kad svoris vėl pradėjo augti.

Gaukite šeimos ar draugų palaikymą, kuris skatintų jūsų sveikesnį gyvenimo būdą arba sportuokite kartu su artimais žmonėmis.

Lieknėjimo pamokos aplink pasaulį

Būkite nuoseklūs. Laikykitės valgymo ir fizinės veiklos plano septynias dienas per savaitę.

  • Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!
  • Šalta deginti riebalus
  • Svorio netekimas liūtams

Tačiau nepamirškite kartais atsipalaiduoti savaitgalio ar atostogų metu. Įvairovė yra gyvenimo prieskonis, taigi jei jaučiatės, kad grįžtate prie senų įpročių — pabandykite įtraukti naujovių. Kelkite protingus tikslus Tam, kad naujas elgesys taptų ilgalaikiu, reikėtų sau kelti protingus tikslus.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - chooseklaipeda.lt

Vidutinis vyras turi lieknėjimo patarimams apie kcal ir vidutinė moteris apie kcal per dieną tam, kad išlaikytų esamą svorį. Jei pasiekėte sveiką svorį, galbūt norėsite šiek tiek padidinti suvartojamą kalorijų kiekį. Tačiau didinkite po truputį, kad vėl nepriaugtumėte svorio ir nepamirškite būti aktyvūs. Norite numesti dar daugiau svorio?

Facebook draugaukime

Tikimės, kad per pastarąsias dvylika savaičių įgijote naujų įgūdžių, kurie padės jums pasirinkti sveikesnius produktus ir būti aktyvesniems. Jei vis dar norite numesti svorio, pildykite rezultatų žurnalą ir sekite suvartojamų kalorijų kiekį bei aktyvumo lygį. Taip pat naudokitės kalorijų skaičiuoklekad įsitikintumėte jog kasdienis kalorijų tikslas, kurį išsikėlėte anksčiau, tebėra tinkamas.

Sveikas lieknėjimas — ilgalaikis procesas.

lieknėjimo patarimams

Jei esate nusivylę dėl pažangos lygio, tikėkite, kad ir nedidelis svorio kritimas yra sėkmingas rezultatas. Tai reiškia, kad jums pavyko sustabdyti svorio augimą lieknėjimo patarimams jūs pradėjote keisti savo gyvenimo būdą.

  • Tačiau tai nereiškia, kad turite kankinti save sekinančiais fiziniais pratimais ir griežtomis dietomis — nors be fizinės veiklos ir sveikų mitybos įpročių neišsiversite.
  • 8 septyniolika svorio
  • Ginekoidinių riebalų svorio metimas

Jūs einate teisinga kryptimi. Išlaikykite tai Per pastarąsias dvylika savaičių mes jums padėjome svorio pilvo apvyniojimas sveikiau valgyti ir reguliariai mankštintis.

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti. Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio greičiau. Pasižiūrėkite į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus.

Dabar reikia to laikytis. Visų gyvenimo įpročių keitimas nėra lengvas ir gali būti greitai nutrauktas, todėl turite būti atsargūs.

Galite turėti pakilimų ir nuosmukių, pralaimėjimų, silpnumo momentų.

Užsiprenumeruok naujienlaiškį

Taip atsitinka daugumai. Tačiau kuo greičiau grįšite į teisingą kelią, tuo mažesnį lieknėjimo patarimams poveikį patirsite. Jei manote, lieknėjimo patarimams jums reikia profesionalių patarimų, jūsų gydytojas, mitybos specialistas ar dietologas gali padėti. Jie gali įvertinti mitybą ir aktyvumą, nustatyti tikslus ir stebėti jūsų pažangą. Healthylife rezultatų žurnalas Atsisiųskite Healthylife rezultatų žurnalą čia. Atsispausdinkite 12 kopijų, pakabinkite žurnalą matomoje vietoje pvz.

lieknėjimo patarimams

Dalinkitės straipsniu.