Pereiti prie turinio

Valgai tik grikius, geri tik kefyrą. Patobulinta dieta.

Bet palaukite, tai dar ne viskas.

Geriausias valgymas prieš treniruotę

Dietos reikalauja, kad 40 procentų savo kalorijų iš angliavandenių, 40 procentų nuo baltymų ir 20 proc nuo riebalų. Oh, ir dauguma mitybos etikečių sąrašą angliavandenių, baltymų ir riebalų gramų-not kalorijų.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais

Taigi jums reikia padaryti, kai žr freaking tonos matematikos išsiaiškinti, ar, kad Burrito dubuo jūs nusižiūrėjo atitinka jūsų makrokomandas.

Valgyti daug angliavandenių, riebalų derinys, ir baltymų turėtų jus sotus, įtampos ir chugging kartu ant svorio metimo traukinio, kuris yra nuostabus.

Kaip numesti 30 svarų riebalų, Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Bet, žinoma, tai nėra taip paprasta. Tai milžiniškas matematikos problema gali išlaikyti jus nuo valgymo maisto produktai norite, sako ji. Paimkime pusryčiai, pvz. Jei esate metų moteris, kuri yra 5'5 "ir svoriai svarų, pagal BMR skaičiuoklė, galite įrašyti 1, kalorijų poilsio metu.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais

Pasakykite, kad daryti kardio ar pasipriešinimo rengimo šešias dienas per savaitę, todėl jūs galite padauginti, kad 1,7, nes tai gana aktyvus, ir gausite 2, Toliau, jums padauginti, kad 0,40 gauti savo dienos baltymų ir angliavandenių kiekį, tada padauginkite tą patį numerį 0,20 už riebalų dalis. Galiausiai, jūs turite padalinti kalorijų skaičių kiekvienos maistinės medžiagos iš trijų išsiaiškinti, kiek KPL "verta angliavandenių, baltymų ir riebalų jums reikia valgyti už valgį.

Prarado viltį numesti svorio

Po to, jūs turite ieškoti maistinę turinį kiekvieno pusryčių maistas, kurį norite, tada matuoti juos į įsitikinkite, kad jūs pradeda savo ženklą. Oh, ir mitybos etikečių paprastai neturi sąrašą tų maistinių medžiagų kalorijų, jie išvardija juos gramais.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais

Atminkite, kad šie skaičiavimai yra griežtai išlaikyti savo svorį. Jei norite lašas keletą svarų, jūs turite įsitikinti, kad jūs vartojate per mažiau nei numeriu gaunate po dauginant savo BMR jūsų aktyvumo lygis.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais

Ką galėsiu valgyti? Kalbant apie dietas, ši yra lengvai pritaikoma individualiems poreikiams.

  • Kaip numesti svorio kiekvieną dieną
  • Paskambinkite mums Gerkite vandenį Daugelis žmonių maišo alkio, troškulio ir nuovargio jausmą bei dažniausiai valgymą užbaigia kramsnojant saldų ar riebų maistą.
  • Svorio metimo iššūkio formatas
  • Lieknėjimą skatinantys medikamentai, vaistai Paspartinkime medžiagų apykaitą - būsime lieknesnės Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  • 50 centų svorio metimas
  • Lėta medžiagų apykaita: 4 mitybos klaidos Geriausias būdas numesti svorio lėta medžiagų apykaita

Dėl to šis mitybos planas žinomas kaip vienas lanksčiausių. Tam nereikia išsižadėti kokios nors maisto produktų grupės kaip Atkinso dietojetaip pat galima suvalgyti šokolado, jei tik jo norisi.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais

Raziumė Trūksta tam laiko ir nepadės skaičiuotuvas telefone? Šis mitybos planas gal ir ne kiekvienam tinka. Kita vertus, jeigu jums patinka analizuoti tai, ką renkatės valgyti, tačiau skaičiuodami kalorijas nematote tokių svorio metimo rezultatų, kokių norite, šis mitybos planas gali būti vertas jūsų dėmesio.

Ei, galbūt nenaudokite Soylent svorio netekimui

Vartokite vitaminą C Vitaminas C yra svarbi medžiaga, kuri padeda kūnui riebalus paversti energija. Be to, jis taip pat padeda blokuoti kortizolį — hormoną, kurį kūnas sukuria streso metu. Kortizolio lygio padidėjimas yra pagrindinė priežastis, kodėl didėja pilvo riebalinis audinys. Vartokite riebalus deginantį maistą Yra daug natūralių būdų, kaip sumažinti riebalus.

Ip mesti svorį

Česnakas, svogūnas, imbieras, aitrioji paprika, kopūstas, pomidorai, prieskoniai, kaip cinamonas ir garstyčios, yra vieni ir daugelio maisto produktų padėsiančių numesti svorio nuo pilvo ir ne tik. Geriausias būdas numesti svorio, jei nutukę Kodėl jūs neprarasite svorio su IPS? Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais.

Riebalų ip mesti svorį apykaitai labai pravartu suvalgyti kelias skilteles šviežio česnako ir gabalėlį imbiero kiekvieną rytą, o stiklinė šilto vandens su citrinos sultimis ir medumi iš ryto taip pat populiarus pasirinkimas mažinant svorį. Yra daugybė būdų, kaip įtraukti riebalus deginančius produktus į savo kasdieninę mitybą.

Kalorijų skaičiavimas jau nemadingas, tegyvuoja makro dieta

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT Įtraukite sveikus riebalus mėgindami atsikratyti blogo cholesterolio, naudinga į mitybą įtraukti gerąjį cholesterolį.

Avokadai, alyvuogės, kokosai ir riešutai yra tik keletas gerojo cholesterolio šaltinių. Nepraleiskite pusryčių Daugelis žmonių mano, kad pusryčių ignoravimas padės greitai numesti svorio. Priešingai, pusryčių praleidinėjimas yra didžiausia klaida.

geriausias makroelementų svorio metimas procentais