Pereiti prie turinio

Baikštytė įveikė cm bei užėmė šeštą vietą. Reikėtų sumažinti šlifuotų grūdų, cukraus ir alkoholio kiekius racione. Tikėtina, kad kol valgysi mažiau angliavandenių ir daugiau baltymų, svorio numesi net be sąmoningo kalorijų ribojimo. Kur kas maloniau valgyti maistą - taip pat sveikiau. Kai jūsų maistas užpildys visą lėkštę, tai gali apgauti jūsų smegenis manant, kad jos sunaudoja daugiau kalorijų, nei būtų, jei tas pats maisto kiekis būtų mažas ant didesnio indo.

Tačiau ne visa ji yra teisinga ir gali būti netgi žalinga mūsų organizmui. Šiame straipsnyje papasakosiu apie populiariausius svorio metimo mitus.

Kiaušinių dieta: greito svorio metimo alternatyva

Be abejo, kalorijų energijos kiekis yra vienodas. Tačiau tai nereiškia, kad visi kalorijų šaltiniai turi vienodą poveikį svoriui. Įvairūs maisto produktai turi labai skirtingą poveikį medžiagų apykaitai, alkiui ir hormonams, kurie reguliuoja mūsų kūno svorį.

Pavyzdžiui: baltymų kalorijos nėra tas pats, kas riebalų ar angliavandenių kalorijos.

Maisto Alternatyvos-Svorio Metimas | Spalio Mėn

Angliavandenių ir riebalų pakeitimas baltymais gali pagerinti medžiagų apykaitą ir sumažinti apetitą. Pavyzdžiui, baltymai gali pagreitinti medžiagų apykaitą, sumažinti apetitą ir pagerinti svorį reguliuojančių hormonų funkcijas ~ 2.

SVORIO METIMAS IR SKYDLIAUKĖS PROBLEMOS - Sveikai su Vaida Kurpiene

Įvairios kampanijos teigia, kad jų papildai daro neabejotiną poveikį svorio kritimui, tačiau ar tikrai? Tiriant papildų veiksmingumą pastebėta, kad papildai gali padėti numesti tik šiek tiek svorio dėl susidariusio placebo svorio metimo alternatyva.

Svorio metimo šūviai šalia manęs

Nutukimas yra rimtas sveikatos sutrikimas, kurį lemia dešimtys, jei ne šimtai, įvairių veiksnių: genetika, ligos, depresija. Mūsų kūnas turi daugybę hormonų ir biologinių procesų, kurie turėtų reguliuoti kūno svorį.

Tačiau nutukusiems žmonėms šie procesai dažniausiai būna sutrikę, todėl mesti svorį yra daug sunkiau.

svorio metimo alternatyva indonezija svorio netekimas

Žinoma, tai nereiškia, kad turėtum atsisakyti numesti papildomus kilogramus ir susitaikyti su savo genetika. Numesti svorį yra įmanoma — tiesiog tą padaryti bus daug sunkiau. Taigi, numesti svoriui neužtenka tik valios pastangų ~ 3.

30 paprastų kalorijų skaičiavimo alternatyvų metant svorį - Svorio Metimas

Norint atsikratyti riebalais, turi sudeginti daugiau kalorijų nei jų suvartojai. Dėl šios priežasties atrodo logiška: jei mažiau valgysi ir daugiau judėsi svoris kris greičiau.

svorio metimo alternatyva amilazės svorio netekimas

Nors šis patarimas veikia teoriškai, tačiau svorio metimo alternatyva yra bloga rekomendacija turintiems rimtų svorio problemų. Dauguma žmonių, kurie laikosi šio patarimo, baigus laikytis tokios deficitinės mitybos susigrąžina numestą svorį dėl fiziologinių ir biocheminių veiksnių. Juk norint numesti svorio ir kad šis negrįžtų, reikia ilgalaikių mitybos pokyčių ir sveikos gyvensenos įpročių laikymosi.

B12 šūviai svorio alternatyvas Svorio metimo šūviai šalia manęs

Tikėtina, kad kol valgysi mažiau angliavandenių ir daugiau baltymų, svorio numesi net be sąmoningo kalorijų ribojimo. Bet net ir tai nereiškia, kad angliavandeniai sukelia svorio padidėjimą!

svorio metimo alternatyva svorio kritimas prieš ir po anoreksijos

Kita vertus, rafinuoti angliavandeniai, pavyzdžiui, rafinuoti grūdai ir cukrus, yra neabejotinai susiję su svorio augimu. Mityboje riebalai yra būtini norint palaikyti tinkamą organizmo funkcionavimą! Žinoma, jei valgysi daug sočiųjų riebalų svoris ne kris, o atvirkščiai augs. Padidėjus žmonių sąmoningumui, daugelis greito maisto tinklų savo klientams svorio metimo alternatyva siūlyti sveikesnius patiekalus ar net susikoncentravo tik į sveiko maisto tiekimą.

Taigi, daugelyje net ir greito maisto restoranų galima rasti ir sveikų užkandžių.

7 svorio metimo mitai

Žinoma, šie maisto produktai gali pilnai neatitikti sveikos ir subalansuotos mitybos, tačiau tai vis tiek yra tinkamesnis pasirinkimas, jei neturi svorio metimo istorijos buzzfeed ar energijos pasigaminti sveikesnio maisto namuose. Dauguma greito maisto tinklų siūlo ir sveikesnes alternatyvas ~ 7. Siekiant geriausių rezultatų mitybą reikėtų derinti ir su fiziniu aktyvumu.

Juk esant fiziškai aktyviam pagreitinamas lieknėjimo procesas, suaktyvinama medžiagų apykaita, padaugėja energijos, greičiau sudeginami riebalai. Jei sportas yra ne Tau: eik kasdien pasivaikščioti, važinėkis dviračiu, riedučiais, čiuožk ant ledo, vietoje lifto rinkis laiptus.

Juk bet koks judėjimas yra gerai!