Pereiti prie turinio

Jei per savaitę bent kelis vakarus ragauji įvairių gėrimų, tai tikrai gali būti sunkiau krentančio svorio priežastis. Ir tam įtakos turi ne tik maistas įtraukite daržovių, grūdų, vaisių, kurie turi skaidulinių medžiagų , bet ir sportas. Ypač riebalų ląsteles pūstis verčia įvairių rūšių saldikliai, aliejuje kepti pyragėliai, taip pat baltų miltų kepiniai sausainiai, batonas, blyneliai , labai riebūs patiekalai, netgi poliruoti ryžiai.

Mūsų smegenys prisimena, kokius veiksmus darėme, kad jaustumėmės gerai. Daugiau nuotraukų 3 Lrytas.

tikrai sunku numesti svorio

Tačiau nuostabu yra tai, kad ne tik tokios akivaizdžios kalorijų bombos, kaip pyragai, šokoladas ar saldumynai skatina mus dar labiau norėti nesveiko maisto. Specialistė įspėjo: yra neįtikėtinai daug produktų, kuriuose slypi blogoji trijulė: druska, cukrus ir riebalai, skatinanti mus valgyti vis daugiau. Kartu specialistė davė penkis patarimus, kaip numalšinti nesveiko maisto geismą.

tikrai sunku numesti svorio

Kodėl mes norime kartoti? Kai vartojame daugiau tam tikro skonio maisto, mūsų skonio receptoriai pamažu nuo jo pavargsta ir ilgainiui liaunamės tokį valgę.

Tikrai sunku numesti svorio mūsų skonio sistemą galima apgauti, kai druska, riebalai ir cukrus patiekale kruopščiai suderinti ekspertų pamatuotais kiekiais — tokiais, kokių ir reikia.

tikrai sunku numesti svorio

Šiuo atveju mes norime patiekalą kartoti, net jeigu mūsų organizmas stengiasi įspėti liautis tai daryti, nes siekiame ir toliau jausti malonumą. Net patiems valingiausiems asmenims gali būti sunku atsispirti šiam geismui.

Valgau mažai, o svoris nekrenta. Ką daryti?

Koks maistas gali padidinti nesveiko maisto troškimą? Tačiau yra ir labiau netikėtų maisto produktų. Kai kitąsyk prekybos centre paimsite stiklainį pomidorų padažo, konservuotos sriubos ar šiek tiek suraikytos šviesios duonos, panagrinėkite jų etiketes: kiek juose slypi druskos ir cukraus.

tikrai sunku numesti svorio

Mažiau akivaizdūs palaimos taškai yra padažai, pagardai, sriubos, duona ir dribsnių batonėliai. Stebėtina, bet daugumoje šių produktų galima rasti druskos, cukraus ir riebalų trio, skatinantį mus valgyti daugiau ir rinktis nesveiką maistą.

Netikėti greitojo maisto geismo sukėlėjai Mūsų smegenys prisimena, kokius veiksmus darėme, kad jaustumėmės gerai.

tikrai sunku numesti svorio

Pakankamai kartų tam pasikartojus susiformuoja automatinis įprotis. Tai reiškia, kad menkiausia emocinė priežastis gali kone pasąmoningai skatinti mus geisti tam tikro nesveiko maisto.

Taip pat gali tekti permąstyti savo santykį su riebalais, mažiau valgyti mėsos ir cukraus, o tokių produktų kaip daržovės, riešutai ir sėklos — daugiau, rašo businessinsider. Mitybos specialistai sutaria, kad žmonėms išlaikyti normalų svorį darosi vis sunkiau, ir tai visai ne jų kaltė.

Taigi, esame linkę į maistą žiūrėti, kaip į nusiraminimo šaltinį. Štai kodėl svarbu žiūrėti ne kaip ir kodėl valgote, bet atkreipti dėmesį į tai, ką valgote.

tikrai sunku numesti svorio