Pereiti prie turinio

Pavyzdžiui, intensyvus ėjimas vietoje, kūno laikymas, remiantis alkūnėmis ir kojų pirštų galais, tiltelis ir šliaužiojimas. Pagrindinė taisyklė kaip ir kompresinėms pėdkelnėms - velkantis apatinius, stenkite jų netempti per vieną audinio tašką. Uždenkite puodą perlenkta marle ir 14—18 dienų pastatykite tamsioje vietoje.

Oroblu itin plonos pėdkelnės atvirais pirštais "Sunny 8 Den Sun"

Pratimą galima atlikti bet kur, nereikia specialios įrangos, o rezultatai stulbinami — nė nepastebėsite, kaip ištirps nereikalingi kilogramai. Kokia mergina ar moteris nenori būti liekna, pasitempusi?

5 kg svorio netekimas per 3 mėnesius

Tačiau sporto klubas — vienoms per brangu, kitoms per ilgai, trečioms — liekninantis pirštus klaikiai nuobodu. Išeitis — šliaužiojimas. Taip — tereikia šliaužioti kaip mažam vaikui.

Šio pratimo esmė — dirbama ant grindų su savo kūno svoriu. Kiek primena pratimą, kai kūnas laikomas, remiantis alkūnėmis ir pirštų galais, tik šliaužiojimas — dinamiškas ir linksmas pratimas, ypač tiems, kam patinka prisiminti vaikystę, rašo socfit.

Tai ne tik jėgos, bet ir ištvermės pratimas. Šliaužimas stiprina visą korpusą — nuo pečių iki klubų ir kulnų. Be to, šliaužiojimas normalizuoja kraujospūdį, naudingas nugarai.

Parašyti savo apžvalgą

Susiję straipsniai Kaip sportas gali padėti lytiniam gyvenimui? Įtempkite kūną ir atkelkite kelius 2—3 cm nuo grindų. Nugarą laikykite paraleliai grindims, įsivaizduokite, kad jūs — katė, kuri medžioja.

numesti svorio nemiegant

Grakščiai judėkite į priekį tokiu principu: iš pradžių kairė ranka, paskui — dešinė koja, tada — dešinė ranka ir kairė koja.

Judėkite po kelis centimetrus. Prašliaužusios per kambarį, atgal šliaužkite atbulomis. Dabar pradėkite judėti kojomis, o iš paskos juda priešinga ranka.

miela svorio metimo programa

Kreipkite dėmesį į pojūčius — jei pajutote kelių ar kulkšnių skausmą, sustokite. Šliaužiojant stenkitės paskirstyti kūno svorį tolygiai visiems keturiems atramos taškams. Stuburas turi būti tiesus. Gray pataria taip šliaužioti 3—5 min.

Nuorodos kopijavimas

Įvairovės dėlei galima šliaužioti ne tik pirmyn ir atgal, bet ir į šonus. Kad pratimas būtų maksimaliai veiksmingas, būtų gerai jį įtraukti į kompleksinę treniruotę. Pavyzdžiui, intensyvus ėjimas vietoje, kūno laikymas, remiantis alkūnėmis ir kojų pirštų galais, tiltelis ir šliaužiojimas.

Svarbiausia — nesigėdykite šliaužioti, matant namiškiams, juk kiekviename suaugusiame žmoguje yra išlikęs vaikas, tad nieko gėdingo kartais leisti jam pavadovauti kūnui.

sveiki būdai sulieknėti

Šliaužioti geriausia namuose, sporto klube liekninantis pirštus sulauktumėte daugelio žvilgsnių. Beje, liekninantis pirštus įtraukti į šliaužiojimą visą šeimą, vaikams turėtų patikti, tuo pačiu linksmai praleistumėte laiką su visa šeima.