Vos 5 min veido jogos kasdien – atjaunins ilgam

Paskelbta 2014-10-29

  • Vos 5 min veido jogos kasdien – atjaunins ilgam

 

Vos 5 min veido jogos kasdien – atjaunins ilgam

Ar esate girdėjusios apie veido jogą? Ji ne tik sumažina raukšlių, bet ir padeda valdyti emocijas. Užtenka 5 paprastų pratimų, kuriuos atlikti nebus sudėtinga.

Yra fizinių pratimų kūno tonusui ir sveikatai palaikyti: skirtų pilvo presui, pečių juostai, rankoms, kojoms, talijai, klubams ir pan. Skirtingi pratimai skatina darbuotis atitinkamus kūno raumenis, stiprina sveikatą. Dažnai ypatingą dėmesį skiriame savo probleminėms kūno zonoms – joga ne išimtis. Veido joga skirta visų 57 veido, kaklo ir galvos raumenims treniruoti. Ji taip pat padeda pakelti visų šių raumenų tonusą, išlyginti atsirandančias odos raukšles ir nelygumus, netgi gali padėti užkirsti kelią naujų raukšlių atsiradimui.

Pasaulyje veido joga sparčiai populiarėja, tampa kone visuotiniu pomėgiu. Kasdien atsiranda vis naujų jos pasekėjų, kurie stengiasi išlaikyti veidą jauną ir patrauklų ar netgi atjauninti be jokių chirurginių operacijų.

Įdomu dar ir tai, kad joga, skirta veidui, ne tik padidina pavargusios ar senstančios odos tonusą, bet ir pagerina veido raumenyno judrumą žmonėms, kurie patyrė dalinį veido paralyžių ar kitus sutrikimus, pavyzdžiui, turi kreivą šypseną.

Reguliariai užsiimant veido joga – ji pagerina odos kraujotaką, nuima spazmus, pašalina kai kurias problemas, susijusias su pernelyg didele ir netolygia raumenų įtampa (nervinis tikas). Masažas ir mankšta nuima akių įtampą ir padeda atstatyti regėjimą.

Veido joga ugdo sąmoningumą: ji moko valdyti raumenis, atpalaiduojant ir įtempiant juos pagal savo norą, o ne spontaniškai pagal kylančias emocijas. Žmonės užsiimantys veido joga tampa dėmesingesni pačiam emocijų atsiradimo procesui, mokosi reaguoti į įvykius savo gyvenime.

Tai kokie tie veido jogos pratimai? Jie yra itin paprasti, bet labai svarbu juos atlikti reguliariai, nepraleidžiant užsiėmimų. Jeigu nusprendėte užsiimti joga, pasistenkite, kad šie pratimai būtų įjungti į Jūsų dienotvarkę nepaisant laiko trūkumo ar tingėjimo. Pratimus darykite kiekvieną rytą, kiekvieną vakarą. Užsiimantieji veido joga teigia, kad rezultatai pastebimi jau po dviejų savaičių, net jei šiems pratimams skirsite vos penkias minutes per dieną.  

Pagrindiniai veido jogos pratimai, kuriuos galite atlikti savarankiškai.

1. Akys. Pridėkite po tris pirštus prie išorinio kiekvienos akies kampučio. Švelniai atitraukite odą smilkinių link. Atmerkite ir užmerkite akis – pakartokite 20 kartų.

2. Kakta. Pridėkite rodomuosius pirštus tiesiai virš akių ir švelniai tempkite odą žemyn ir tuo pat metu mėginkite pakelti antakius į viršų. Pakartokite 10 kartų.

3 .Sritis tarp antakių. Pridėkite pirštus prie nosies viršaus tarp antakių, spustelėkite ir laikykite. Tebespausdami, judinkite antakius aukštyn žemyn. Pakartokite 20 kartų.

4. Lūpos. Įsidėkite pirštą į burną ir čiulpkite jį kiek galima stipriau, paskui lėtai ištraukite. Pakartokite 10 kartų.

Jei norite atsikratyti aplink burną atsiradusių raukšlių nuo rūkymo, paslėpkite dantis po lūpomis ir suformuokite mažą „O“ raidę iš lūpų, laikydami jas įtempę ir šypsodamiesi kiek tik galite. Ir žinoma – meskite rūkyti!

5. Smakras. Įtempkite kiek galima smarkiau smakro raumenis: atstatykite apatinę lūpą kiek įmanoma aukščiau ir išverskite ją į išorę, tartum pūsdama lūpas. Įsitempkite smarkiai, kiek tik galite – taip, kad smakras pabaltų, o ant jo susiformuotų duobutė

Pastaba. Pratimai gali netikti žmonėms, turintiems rimtų veido odos susirgimų, kurie neleidžia daryti masažo. Žmonėms, turintiems labai plonas kraujagysles, užsiimti veido joga reikėtų labai atsargiai.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti

Geriausiai parduodamos