7 taisyklės, norint turėti gražų kūną

Paskelbta 2014-10-11

  • 7 taisyklės, norint turėti gražų kūną

7 taisyklės, norint turėti gražų kūną

Norint turėti gražų kūną, reikia įdėti ir nemažai pastangų. Svarbu pakeisti pasyvų gyvenimo būdą į aktyvų ir atkakliai siekti savo tikslo. Tiksliai žinokite ką norite pasiekti, nes neturint tikslo bus sunku rasti motyvacijos, nuolat blaškysitės. Dar vienas svarbus aspektas – tinkamai parinkta programa, kuri leis pasiekti norimus rezultatus.

Anot garsios atletės, sporto trenerės Sonja Moses, yra 7 pagrindinės taisyklės, kurių laikantis galėsite džiaugtis gražiu, sveiku kūnu ir neabejotinai puikia savijauta:

1. Tikslas: užsibrėžkite tikslą ir jį nuolat kartokite. Kartais padeda aiškaus tikslo užsirašymas ant lapo, kad niekad nepamirštumėte, ką norite pasiekti.

2. Apšilimas: prieš pradėdamos treniruotę, 3–5 minutes skirkite apšilimui, pavyzdžiui, greitam ėjimui, bėgimui ristele ar šuoliukams. Po apšilimo jūsų kūnas bus tinkamai pasiruošęs krūviui, o treniruotė taps efektyvesnė.

3. Draugija: sportuoti drauge su partneriu – nuostabu ir kur kas lengviau, nes visuomet galėsite vienas kitą motyvuoti ir skatinti nesustoti. Be to, tikslo siekti padės ir atsiradusi sveika konkurencija.

4. Nuoseklumas: pasirinktą treniruočių programą reikėtų kartoti 4-5 kartus per savaitę, dar 1-2 dienas skirti kitokio pobūdžio treniruotei, pavyzdžiui, didinančiai ištvermę ar jėgą, ypač, jei jūsų pagrindinė treniruotė – bėgimas, šokių užsiėmimai ar važiavimas dviračiu. Treniruotes paįvairinti naudinga todėl, kad ilgą laiką kūnas pripranta prie pastovaus krūvio, organizmas atsipalaiduoja ir sunku pasiekti norimą rezultatą.

5. Muzika: sportuojant muzika vaidina labai svarbų vaidmenį. Keletas energingų melodijų gali būti puiki motyvacinė priemonė, padedanti išlaikyti treniruotės intensyvumą.

6. Poilsis: leiskite kūnui pailsėti ir atgauti jėgas – vieną dieną per savaitę būtinai skirkite pasyviam poilsiui.

7. Vanduo: išgerkite reikiamą kiekį vandens – riebalų, negerdami vandens, nesudeginsite.

 

Sonja Moses, išskiria ir pagrindines klaidas: tai ne tik tikslo neturėjimas, tačiau ir didelis skubėjimas, norėjimas rezultatą pasiekti per greitai. Nebūtina persitempti, nuolatinis sportas ir mažai poilsio ne tik nepadės pasiekti rezultatą, tačiau gali netgi ir pakenkti sveikatai. Jei abejojate ar taisyklingai atliekate pratimus, nebijokite kreiptis į profesionalus, klausti patarimų ar užsirašyti į treniruotes, kurių metu būsite prižiūrimos. Ir žinoma, nepraraskite geros nuotaikos ir žvelkite į viską pozityviai, tada ir gyventi bei siekti savų tikslų bus lengviau.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti

Geriausiai parduodamos