Metas judėti!

Paskelbta 2014-07-17

  • Metas judėti!

Vasara – tai pats geriausias metas sportui! Per šį laikotarpį sportuoti ir lieti prakaitą galima ne tik namuose ar sporto salėje, bet ir gryname ore, gamtoje. Yra pačių įvairiausių sporto būdų, iš kurių belieka išsirinkti sau tinkamiausią. Tad jei po ilgos ir nuotykių kupinos vasaros nori numesti svorio ir padailinti savo kūno linijas – nepraleisk šio straipsnio pro akis!

VAŽINĖJIMASIS DVIRAČIU
Važinėjimasis dviračiu – tai labai smagus ir mūsų organizmui naudingas dalykas. Važinėjantis šia itin ekologiška transporto priemone, dirba visi mūsų kūno raumenys, tačiau didžiausia nauda atitenka kojoms. Minant pedalus jos stiprėja, lieknėja ir įgauna gražią formą. Taipogi užsiimant šiuo sportu galima atsikratyti nereikalingų kalorijų, sustiprinti širdį ir kvėpavimo sistemą, gerinti savo ištvermę, išsiugdyti valią ir netgi sumažinti stresą. Važinėdama dviračiu atmink, kad riebalai pradeda degti po mažiausiai 20 minučių mynimo.


BĖGIMAS

Turbūt kiekvienas bėgiojantis žmogus sutiktų su teiginiu, kad bėgimas yra gana sunki sporto šaka. Paprastai žmonės nusprendę pradėti bėgioti, po kiek laiko šio sporto atsisako. Norint reguliariai bėgioti - reikia turėti ypatingai daug valios ir ištvermės. Tačiau kaip sakoma - nieko nėra neįmanomo. Bėgimas yra naudingas ne tik sveikatai, bet ir figūrai. Jis labai naudingas širdies ir kraujagyslių sistemai. Bėgimas degina riebalus ir pagerina bendrą organizmo energetiką. Be to, bėgiojant didėja ištvermė! Ši sporto technika dar yra vadinama pigiausia sporto šaka, kadangi norint tuo užsiimti tereikia tinkamos aprangos bei patogios avalynės ir žinoma, vietos kurioje galėtum bėgioti.

VAIKŠČIOJIMAS
Ar manai, kad vaikščiojimas – tai jau ne sportas? Klysti! Vaikščiojimą mes taip pat galime vadinti sportu, kadangi jis kaip ir kitos sporto šakos, teikia mums naudą. Vietoj važiavimo transporto priemone - rinkis ėjimą pėstute. Taip ne tik įkvėpsi gryno oro, bet ir pagerinsi kvėpavimą, treniruosi širdį ir žinoma, sustiprinsi kūno raumenis. Be abejonės, nuo vieno pasivaikščiojimo stebuklų tikėtis neverta, nes tuo ir vėl gi reikia užsiimti reguliariai. Kiekvieną dieną – vakare, ryte ar kitu tau tinkamu metu, griebk draugę ir eikite kartu, maždaug 30-40 minučių pasivaikščioti po parką ar kitą vietą. Be to, yra net keletas vaikščiojimo būdų: paprastas vaikščiojimas, vaikščiojimas basomis, vaikščiojimas su lazdomis ir net gi meditacinis ėjimas. Pasirink sau tinkamą būdą ir pirmyn!

 

BADMINTONAS IR TENISAS

Asmeninės sporto šakos, tokios kaip badmintonas ar tenisas, pakliūna į daugiausiai kalorijų deginančių sporto užsiėmimų dešimtuką! O juk šie sportai – puikus pasirinkimas vasarai. Žaidžiant badmintoną labiausiai treniruojasi viršutinė kūno dalis ir kojos. Taip pat ši veikla lavina koordinaciją, šoklumą. Tenisas taipogi turi begalę pliusų. Žaidžiant šį žaidimą lavinamas greitis, tobulinami refleksai, gerinamas rankų judesių koordinavimas. Dirba rankų, kojų, pilvo preso raumenys. Verta prisiminti, kad užsiimant šiomis veiklomis, visų pirma dirba jūsų smegenys, protas ir akys!

PLAUKIMAS
Šiandien graži, saulėta ir šilta diena? Vadinasi, pats metas nuvykti prie ežero ar kito vandens telkinio! Daugelis sutiktų, jog plaukimas yra gražiausia sporto šaka, o ypač vasarą. Šis sportas turi begalę pliusų. Plaukimas grūdina, didina medžiagų apykaitą, stimuliuoja kvėpavimo sistemą, ramina nervų sistemą, masažuoja, teigiamai veikia judėjimo aparatą ir net gi didina sąnarių paslankumą. Be to, reguliariai plaukiojant  organizmas pamažu netenka nereikalingų riebalų! Jeigu nori plaukimu užsiimti ir žiemą, būtinai užsirašyk į plaukimo treniruotes.

 

RIEDUČIAI

Pasirodo, ši judėjimo rūšis užsienyje yra be galo populiari ir madinga. Vasarą riedučiais važinėjasi ne tik vaikai, o ir paaugliai ar netgi čiuožimo ar slidinėjimo sričių sportininkai. Važinėjant riedučiais, kaip ir dviračiu, dirba visi kūno raumenys – nugaros, kojų, sėdmenų, pečių ir panašiai. Ši veikla greitai degina riebalus, ugdo ištvermę, stiprina širdį, tvirtina kūną, gerina laikyseną ir žinoma, dailina kūno linijas. Specialistai pataria išbandyti intervalinį važinėjimąsi kalvotomis vietovėmis, taip padailinsi ir sustiprinsi pilvo presą. Šis užsiėmimas yra ne tik labai puikus sportas, bet ir tikras malonumas!


KOMANDINIAI ŽAIDIMAI
Vasarą galima užsiimti ir komandiniu sportu, tokiu kaip paplūdimio tinklinis, krepšinis ar futbolas. Šios sporto šakos taip pat gerina ištvermę, širdies darbą, stiprina kūno raumenis, imuninę sistemą, aktyvina kraujo apytaką ir degina riebalus! Vos tik išlindus saulutei, suburk savo draugių komandą ir visos smagiai pažaiskite. Taip ne tik gausite didelę naudą, bet ir smagiai bei aktyviai praleisite laisvalaikį.

 

 

Išnaudokime vasarą naudingai - sportuokime ir būkime žvalios bei gražios!

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti

Geriausiai parduodamos