Kad stuburas būtų sveikas...

Paskelbta 2014-06-11

  • Kad stuburas būtų sveikas...

Stuburas yra labai svarbi ašis mūsų kūnui. Šiais laikais tiek jaunimas, tiek pagyvenę žmonės dažnai skundžiasi netiesiu stuburu ir jo skausmais. Tačiau nesveikas ir iškrypęs stuburas gali sukelti ne tik skausmus, bet ir daug kitų pasekmių. Ne veltui sakoma, kad nesveikas stuburas – tai nesveikas žmogus. Taigi, ką reikia daryti, kad stuburas būtų sveikas? Apie tai šiandien mes ir kalbame.

ČIUŽINIO PASIRINKIMAS

Perkant čiužinį labai svarbu atkreipti dėmesį į jo kietumą ir žinoti, kokį geriausiai pasirinkti, kad stuburas išliktų sveikas. Kad ir kaip iš pirmo žvilgsnio atrodys keista, bet specialistai pataria miegoti ant kieto čiužinio. Kodėl? Kuomet kūnas būna atpalaiduotas tinkama poza, jo masė itin tolygiai pasiskirsto lovos paviršiuje, raumenys atsipalaiduoja ir visi per dieną galėję išnirti slanksteliai lengvai sugrįžta į vietas. O štai miegant ant minkšto čiužinio, stuburas negali gerai atsipalaiduoti ir dėlto išnyra slanksteliai.

PAGALVĖS PASIRINKIMAS

Tinkamos pagalvės pasirinkimas – irgi labai svarbus dalykas, norint turėti sveiką stuburą. Pagalvę, kaip ir čiužinį, taip pat reikia rinktis kietą. Taipogi ji turėtų būti žema ir ne per daug plati. Pasirinkus aukštą, plačią ir minkštą pagalvę, stuburas labai išsiverčia ir darosi sunku kvėpuoti pro nosį. Todėl pradedame kvėpuoti pro burną, kas yra ne itin gerai. Be to, miegant ant netinkamos pagalvės, gali išsivystyti sloga, plaučių ir netgi bronchų ligos.

ĮPROČIŲ KEITIMAS

Daugelis žmonių turi blogų įpročių, kurie kenkia mūsų stuburui. Tai gali būti vaikščiojimas, sėdėjimas ir stovėjimas susikūprinus, galva dažnai nuleista žemyn, o pečiai ne tiesūs. Taip pat daugelis žmonių sėdėdami turi įprotį, koją užkelti ant kojos. Tai itin kenkia mūsų stuburui ir kraujotakai. Norint išlaikyti sveiką stuburą, šių įpročių reikėtų pamažu atsikratyti, kadangi jie kenkia ne tik stuburui, bet ir kitiems organams.

PRATIMAI STUBURO STIPRINIMUI

Kiekvieną rytą atsikėlę ir kelias valandas prieš miegą, patartina padaryti keletą pratimų, skirtų stuburui stiprinti ir gerai kūno formai palaikyti. Jie ne tik nesunkūs, bet ir gana paprasti.

  1. Ištiesiame rankas į priekį, laikome horizontaliai ir sukame galvą į dešinę, o po to į kairę pusę.
  2. Pasidedame rankas ant pečių ir lenkiame atgal, o smakrą stumiame į priekį ir aukštyn.
  3. Pasilenkiame į priekį ir ištiesiame rankas. Su dešine ranka bandome pasiekti kairės kojos pirštus, o su kaire – dešinės.
  4. Atsigulame ant nugaros, kojas tiesiai iškeliame į viršų ir bandome jas lenkti taip, kad pasiektume žemę už galvos.
  5. Atsigulame ant pilvo, rankas prispaudžiame prie šlaunų. Tokioje padėtyje keliame krūtinę aukštyn ir spyruokliuojame.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti

Geriausiai parduodamos