Kalanetika – kas tai?

Paskelbta 2014-06-07

  • Kalanetika – kas tai?

Ar tavo Naujųjų Metų pažadų sąraše yra įtrauktas punktas susijęs su sportu? Ar ir tu pasižadėjai šiais metais išbandyti kažką naujo? Jei ką tik palinksėjai galva - vadinasi, pats metas susirasti naujos veiklos, kuri padės tobulinti tavo kūno linijas. Mes tau siūlome - kalanetiką!

KAS YRA KALANETIKA?

Kalanetika - tai pratimų sistema (sporto rūšis), kurios pagrindiniai "ingredientai" yra baleto, jogos ir tempimo pratimų elementai. Sporto specialistai šią gimnastikos rūšį kitaip dar vadina "karališka" mankšta. Turbūt todėl, jog tai vienas puikiausių būdų greitai suliesėti.

KOKIA TRENIRUOTĖS NAUDA?

Kalanetika, kaip ir bet kokia kita sporto rūšis, mums ir mūsų organizmui teikia didžiulę naudą. Kalanetikos užsiėmimų metu gražėja kūno linijos (ypatingai sėdmenys, šlaunys, liemuo ir klubai), didėja energijos kiekis, gerėja savijauta, laikysena ir kūno tonusas, didėja lankstumas, tvirtėja sąnariai bei raumenys. Taipogi kalanetika padeda atsikratyti svorio ir suteikia pasitikėjimo savo jėgomis!

KO REIKIA KALANETIKOS TRENIRUOTEI?

Kalanetikai, kaip ir bet kuriai kitai mankštai, nereikia turėti kokios nors specialios įrangos. Pagrinde tau tereikia turėti patogią, judesių nevaržančią sportinę aprangą ir minkštą kilimėlį. Taipogi kai kuriems pratimams gali prireikti svarelių ar nedidelio kamuoliuko. Bet jei šių dalykų neturi - ne bėda, gali rinktis pratimus, kuriems nereikia nei svarelių, nei kamuoliuko.

PRATIMAI

  1. Atsisėdame, kojas ištiesiame į šalis, blauzdas prispaudžiame prie grindų, rankas pakeliame prie galvos ir sukryžiuojame rankas. Tuomet tiesia nugara lenkiamės į priekį. Pasilenkę tokioje padėtyje išbūname nuo 15 iki 20 sekundžių ir grįžtame į pradinę padėtį. 
  2. Atsisėdę ir vėlgi kojas ištiesę į šalis, vieną koją sulenkiame į vidų, kelienį prispaudžiame prie grindų, rankas iškeliame aukštyn. Ir lenkiamės šonu. Lenkdamiesi vieną ranką pridedame prie kojos, kitą laikome pakėlę. Taip išbūname nuo 15 iki 20 sekundžių ir sugrįžtame atgal. 
  3. Atsistojame, abi rankas iškeliame į viršų. Vieną ranką dedame ant pilvo, o tiesia ranka lenkiamės į šoną. Tokioje padėtyje išbūname 15-20 sekundžių ir pasisukame korpusu į kitą pusę. 
  4. Atsigulę ant kilimėlio sulenkiame kojas per kelius, o nugarą stipriai prispaudžiame prie grindų. Tuomet šiek tiek pakeliame kojas nuo žemės ir taip stengiamės išbūti kuo ilgiau. 
  5. Atsigulk ant kilimėlio ir ištiesk abi kojas. Kairę koją kelk į dešinę pusę, o galvą pasuk į kairę pusę. Taip išbuvusi apie 20 sekundžių, pratimą kartok koją keldama į kairę pusę. 
  6. Atsisėdusi sulenk kojas ir pastatyk jas maždaug pečių plotyje. Iškelk rankas į viršų, sudėk delnus vienas prie kito. Pasitempk į viršų ir stengdami nesikūprinti mažais judesiais pulsuok aukštyn. Taip daryk 30-40 sekundžių.

Beskaitydama straipsnį susidomėjai šia sporto rūšimi, tačiau vis dar abejoji, ar verta ją išbandyti? Pateikiame tau mini interviu su kalanetikos propaguotoja Justina! Tikimės, kad šis interviu prasklaidys tavo abejones.

- Papasakok, kaip susidomėjai kalanetika?

- Jei ne mano mama, tai turbūt niekada gyvenime nebūčiau sužinojusi, kad egzistuoja kažkas panašaus į kalanetiką. Mama pamanė, kad vertėtų pradėti sportuoti ir jai pats tinkamiausias variantas pasirodė būtent kalanetika. Prisipažinsiu, kai pirmą kartą nuėjau į treniruotę, maniau, kad daugiau čia niekada nesugrįšiu, kadangi viskas pasirodė tikrai labai sunku. Bet laimei, taip neįvyko.

- Kodėl kilo noras tuo užsiimti?

- Kaip jau minėjau, tiesiogiai aš per didelio noro užsiimti kalanetika nejutau, bet turbūt likimas man pakišo šią puikią progą tobulėti sporto srityje. Ir aš tuo labai džiaugiuosi!

- Kiek laiko jau užsiimi šia sporto rūšimi?

- Sportuoti pradėjau nuo 2013- ųjų metų kovo 1-osios ir iki šiol nedariau visiškai jokių pertraukų. Taigi sportuoju jau apie 11 mėnesių! (šypsosi).

- Kokie yra visa to rezultatai? Ar esi jais patenkinta?


- Pirmuosius pokyčius pajutau vos po pirmųjų treniruočių. Jie, žinoma, buvo ne išoriniai. Tiesiog jutau, kad pati tapau labiau pasitikinti savimi, į daug ką pradėjau žvelgti kitaip. Net gi praradau norą valgyti įvairų nesveiką maistą! Laikui bėgant visi šie dalykai vis labiau ryškėjo. Kalbant apie tai, kas liečia kūno formas, tai kadangi esu labai liesa, turbūt pagrindinis mano siekis buvo priaugti svorio ir kiek sutvirtėti. Pradėjus sportuoti, pirmaisiais mėnesiais nukrito du kilogramai. Tačiau vėliau juos pakeitė keturi kilogramai raumenų masės (juokiasi). Kol kas manau, kad tai visai neblogai. Tiesa, iš trenerio sulaukiau pasiūlymo užsiimti kultūrizmu! Bet atsisakiau (juokiasi).

Linkime išmesti iš galvos visas abejones ir pradėti sportuoti dabar!

 

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti

Geriausiai parduodamos